Loading

Doç.Dr.

Ayda İNANÇ

İletişim Fakültesi

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü

İletişim

1.1 C-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q3 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Sabuncuoglu-Inanc, A; Gokaliler, E; Gulay, G; - Do bumper ads bump consumers?: An empirical research on YouTube video viewers - PROFESIONAL DE LA INFORMACION - Vol.29 - ISSN : 1386-6710 - DOI : 10.3145/epi.2020.ene.14 - JAN-FEB 2020 - English - Article - 2020 - WOS:000531809400014
1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 İŞMAN AYTEKİN, İNANÇ SABUNCUOĞLU AYDA, AKINCI ÇÖTOK NESRİN - AN ANALYSIS OF PERSONAL FACTORS AFFECTING LEARNING MOTIVATION: A RESEARCH ON THE ONLINE EDUCATION PROCESS DURING COVID-19 PERIOD IN TURKIYE - Turkish Online Journal of Distance Education - Vol.24 - pp.88 - ISSN : 1302-6488 - 2023
2 GÖKALİLER, Ebru & SABUNCUOĞLU, Ayda - “The Effects of Social Media Usage on Starbucks’ Brand Resonance during and After the Gezi Park Protests in Turkey” - Online Journal of Communication and Media Technologies - Vol.6 - pp.131-151 - ISSN : 1986-3497 - 2016
3 SABUNCUOĞLU, Ayda& GÖKALİLER, Ebru - “A More Effective Way To Advertise The Distance Education Programmes: Mobile Marketing Approach” - Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE - Vol.12 - pp.91-101. - ISSN : 1302-6488 - 2011
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 BOZDEMİR YASİN, İNANÇ SABUNCUĞLU AYDA, AKINCI ÇÖTOK NESRİN - Sosyal Medyada Cuma Tebrikleşmeleri Amacı İle Kullanılan Hashtagler - Türkiye Din Eğitimi Araştırmaları Dergisi - pp.243 - ISSN : 2149-9845 - DOI : 10.53112/tudear.1190804 - 2022
2 Furkan ÖZCAN& Ayda SABUNCUOĞLU İNANÇ - Dizi/Film İncelemelerine Gelen Yorumların İzleyicilerin Kanaatlerini Belirlemedeki Rolü - Egemia Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi, - pp.50 - 2022
3 ALTINBİLEK, Derya& İNANÇ SABUNCUOĞLU, Ayda - Covıd-19 Pandemi Döneminde Kullanılan Reklam Çekicilikleri Üzerine Göstergebilimsel Bir İnceleme” - Sakarya Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi - 2021
4 SAATÇİOĞLU, Ezgi & İNANÇ SABUNCUOĞLU, Ayda - “Kullanımlar ve Doyumlar Kuramı Ekseninde Instagram Kullanım Güdüleri, Cinsiyet ve Yaş İlişkisi Üzerine Bir Araştırma”, - Global Media Journal - 2020
5 Ayda Sabuncuoğlu İnanç & Pierre MarcHenry - A Critical Analysis of the Representation of Turkey’s Operation Peace Spring in the French Media - Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi - pp.262 - ISSN : 1309-9302 - 2020
6 Ayda SABUNCUOĞLU İNANÇ & Yasin BOZDEMİR & Esra DOĞAN - Bir Siyasal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medyada 2019 Yerel Seçimlerindeki Muhtar Adaylarının Instagram Kullanımları - Anadolu Akademi Sosyal Bilimler Dergisi - pp.141 - ISSN : 2667-5471 - 2020
7 İNANÇ SABUNCUOĞLU, Ayda & ÖZDEMİR, Nilgün - “Gençlerin Gösteriş Tüketimi Eğilimleri Üzerine Bir Alan Araştırması: Konya Örneği" - HIRE- INTERNATIONAL E-JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES - Vol.1 - 2018
8 İNANÇ, SABUNCUOĞLU, Ayda & SAATÇİOĞLU, Ezgi - “Nazar Olgusunun Sosyal Medyaya Yansıması: Sosyal Medyada Nazardan Korunma Pratikleri Olarak Etiketler (Hashtagler) Üzerine Bir Araştırma” - İnsan ve Toplumbilimleri Araştırmaları Dergisi - Vol.6 - pp.2729- 2759 - 2017
9 SAATÇİOĞLU, Ezgi & SABUNCUOĞLU, Ayda - “İdealize Edilmiş Erkek Bedeninin Bir Reklam Çekiciliği Olarak Kullanımına Yönelik Bir Araştırma” - Global Media Journal - Vol.6 - pp.434-456. - 2016
10 SABUNCUOĞLU, Ayda& GÜLAY, Göker - “Sosyal Medyada Görsel Paylaşımından Reklamcılığa: Instagram Reklamlarının Genç Kullanıcılar Üzerine Etkisine Dair Bir Araştırma” - Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi - Vol.Vol.7, Sayı: 15, - pp.s.107-131. - 2016
11 SABUNCUOĞLU, Ayda& GÜLAY, Göker - “Sosyal Medyadaki Yeni Kanaat Önderlerinin Birer Reklam Aracı Olarak Kullanımı: Twitter Fenomenleri Üzerine Bir Araştırma” - İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi - Vol.38 - 2014
12 GÖKALİLER, Ebru& SABUNCUOĞLU, Ayda& GÜLAY, Göker - “Bir Statü Tüketimi Göstergesi Olarak Iphone Markalı Akıllı Telefon Algısı: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma” - Journal of Selcuk Communication - Vol.7/1 - 2011
13 SABUNCUOĞLU, Ayda - “Eğlence Temelli Alışveriş Merkezlerinin Reklam Mesajları İle Vaat Ettikleri Alışveriş Değerleri: Forum Bornova Örneği” - JOY-Journal of Yaşar University - Vol.No: 23. Vol: 6. - 2011
14 VURAL, Beril Akıncı & SABUNCUOĞLU, Ayda - “Bilgi İletişim Teknoloji ve Ütopyan Bakış Açısı” - Journal of Selcuk Communication - Vol.5 (3) - pp.5-19 - 2008
15 SABUNCUOĞLU, Ayda & GÖK, Osman (2008) - “Büyük İşletmelerin Web Sitelerinde Yer Alan Misyon ve Vizyon İfadelerinin Pazar Odaklılık Açısından İncelenmesi” - Journal of Economics and Administrative Sciences - Vol.10 (1) - pp.123-143 - 2008
16 GÖKALİLER, Ebru, SABUNCUOĞLU, Ayda - "Bilgi İletişim Teknolojileri ile Reklam Ajanslarının Değişen Yüzü: İnteraktif Ajanslar Avenue A/Razorfish İnteraktif Ajans Örneği” - JOY- Journal of Yaşar University - Vol.No:10, V:3. - 2008
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 İNANÇ SABUNCUOĞLU, Ayda & CESUR KARSU, Damla - “Günümüz Yeni Marka Elçileri Olarak Vlogger’ların Tüketici Kanaatleri Üzerindeki Rolü: Tüketici/Takipçi Yorumları Üzerine Bir Araştırma” - INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INJOSS - Vol.1 - pp.68-77 - ISSN : 2618-6284 - 2018
2 İNANÇ SABUNCUOĞLU, Ayda & YAĞLICI, Mehpare - “Mahrem Mekânlarını Reklam Alanına Dönüştüren Kadınlar: Instagram’ın Yemek Fenomenleri Üzerine Bir Araştırma” - JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INJOSS - Vol.1 - pp.166-180 - ISSN : 2618-6284 - 2018
1.5-DİĞER ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 İNANÇ AYDA,serbes hüseyin,GÜLTEKİN BÜNYAMİN - Ağ Toplumunda Dı̇jital Kimlik Tasarımı: Instagram Üzerine Bir Araştırma - Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi - pp.70 - ISSN : 2687-2099 - 2020
2 İNANÇ AYDA,ARICA FERİT ARDA,DÜNDAR GUFRAN - Siyasi Liderlerin Sosyal Medya Kullanım Dinamikleri: Barış Pınarı Harekatı Süresince R. T. ERDOĞAN ve D. J. TRUMP’ın Twitter Paylaşımları - Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi - pp.8 - ISSN : 2687-2099 - 2020
3 SABUNCUOĞLU, Ayda - “Televizyon, Reklam ve Çocuk” - Standard-Ekonomi ve Teknik Dergi, TSE Kurumsal - Vol.627 - pp.56-63 - ISSN : 1300-8366 - 2015
4 SABUNCUOĞLU, Ayda & GÖKALİLER, Ebru - “Medya Yakınsaması, Yeni Televizyonculuk ve Yeni Reklam Anlayışı: Advertainment” - Pİ – Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi - Vol.Bahar 2010/02 - pp.40-42 - 2010
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 SABUNCUOĞLU, Ayda & GÖKALİLER, Ebru - “Food Porn Advertising As A New Advertısıng Approach: A Research On The Food Porn Advertısıng Among Unıversıty Students’ Poınts Of Vıews In Izmır, Turkey” - 2014
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 İNANÇ SABUNCUOĞLU, Ayda & CESUR KARSU, Damla - “Günümüz Yeni Marka Elçileri Olarak Vlogger’ların Tüketici Kanaatleri Üzerindeki Rolü: Tüketici/Takipçi Yorumları Üzerine Bir Araştırma", - 2018
2 İNANÇ SABUNCUOĞLU, Ayda & YAĞLICI - “Mahrem Mekânlarını Reklam Alanına Dönüştüren Kadınlar: Instagram’ın Yemek Fenomenleri Üzerine Bir Araştırma” - 2018
7.6-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 SABUNCUOĞLU, Ayda - “Bilinçli İnternet ve Sosyal Medya Kullanımı” - 2013
2 AKTUĞLU, Karpat, Işıl & SABUNCUOĞLU, Ayda & GÖKALİLER, Ebru - “Mutluluk Pazarlaması Kapsamında Türkiye’deki Çikolata Reklamlarında Mutluluk Kavramının Kullanımı” - 2009
3 • GÖKALİLER, Ebru & SABUNCUOĞLU, Ayda - “Search Engine Advertising and Google Adwords: A Research on the Search Engine Advertising Awareness in Universities of Izmir, Turkey” - 2008
4 • AKTUĞLU, Karpat, Işıl & GÖKALİLER, Ebru & SABUNCUOĞLU, Ayda - “Duygusal Zeka Temelinde Bireylerin Aşkla Bağlandıkları Markaların (Lovemark) Yaratımında Rol Oynayan Reklam Çekicilikleri” - 2008
3.2-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAP (BİLİMSEL VEYA DERS KİTABI) :
1 Doç. Dr. Nesrin Akıncı Çötok, Doç. Dr. Ayda Sabuncuoğlu İnanç - KÜLTÜRDEN MEDYAYA REKLAMDAN AILEYE PERSPEKTIFLER - Eğitim Yayınevi - pp.110 - 2022
2 İNANÇ SABUNCUOĞLU, Ayda & SAATÇİOĞLU, Ezgi - Toplum Üzerindeki Etkileri Bağlamında Reklamlar - Eğitim Yayınevi - 2020
3.4-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 Ayda Sabuncuoğlu İnanç, Büşra Serra Kaya, Beyzanur Başoğlu - İletişim Çalışmaları 2022- "KÜLTÜR EMPERYALİZMİ BAĞLAMINDA BLACK FRİDAY İNDİRİM DÖNEMİ: HEPSİBURADA VE TRENDYOL E-PAZARYERİ SİTELERİNİN REKLAM MESAJLARININ ANALİZİ" - Eğitim Yayınevi - 2022
2 Ayda Sabuncuoğlu İnanç, Muhammed Kadir Taşci, Rabia Tiryaki - İletişim Çalışmaları 2022-"VLADİMİR PUTİN VE VOLODOMİR ZELENSKİ’NİN SAVAŞ DÖNEMİ KONUŞMALARINA DAİR İZLEYİCİ TEPKİLERİ: SİYASAL VE RETORİKSELÇERÇEVEDE YOUTUBE İZLEYİCİ YORUMLARININ FREKANS ANALİZİ .." - Eğitim Yayınevi - 2022
3 İNANÇ AYDA, Dündar Gufran - Halkla İlişkiler Araştırmaları: Kurumsal Kimlik, İmaj, İtibar, Algı Yönetimi - lambert - pp.42-65 - 2022
4 Ayda Sabuncuoğlu İnanç - Şehir Markalaşma Süreci: Şehirler Nasıl Markalaşır?” Şehirler Nasıl Markalaşır: Marka Şehir Olmanın Püf Noktaları - Eğitim Yayınevi - 2021
3.5-ULUSAL YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAP (BİLİMSEL VEYA DERS KİTABI) :
1 GÖKALİLER, E., Sabuncuoğlu, A. - “Brand Management Process For The Online Education Programmes”, MARKETİNG ONLINE EDUCATİON PROGRAMS, Editors: Prof. Dr. Uğur Demiray, Assist Prof. Dr. N. Serdar Sever - U.S.A, Information Science Reference, IGI Global. - Vol.6 - pp.56- 74 - 2011
2 SABUNCUOĞLU, Ayda & GÖKALİLER, Ebru - “Advertising the Distance Education Programs: Campaign Processes of the Distance Education Programs”, Chapter VI, THE CHALLENGES FOR MARKETING DISTANCE EDUCATION IN ONLINE ENVIRONMENT: AN INTEGRATED APPROACH. Editors: Prof. Dr. Ugur DEMIRAY, Assist. Prof. Dr. N. Serdar SEVER - Anadolu University/TURKEY - pp.207-277 - 2009
3.8-KİTAP BÖLÜM ÇEVİRİSİ :
1 SABUNCUOĞLU, Ayda - “Mobile Marketing”, International Services Marketing: New Trends and Updated Terminology, Editor: Ige Pırnar& Mutlu E. İğneci M. ve Tütüncüoğlu M., (basım sürecinde) - 2017
2 SABUNCUOĞLU, Ayda - “Sosyal Medyada Bağımlılığa Yol Açan Bir Etmen Olarak Gelişmeleri Kaçırma Korkusu (Fomo- Fear Of Mıssıng Out)”, İletişimde Pos Yazılar,Editor: Aylin Göztaş (kabul edildi) - 2016
3 SABUNCUOĞLU, Ayda - “Sosyal Medyanın Bir Gösteriş Tüketimi Mecrası Olarak Kullanımı”, İletişim Okumaları 2015, TOJCAM, Sakarya Üniversitesi Yayınları, Editor: Aydın Ziya Özgür& Aytekin İşman - Sakarya Üniversitesi Yayınları - pp.369-381 - 2015
4 SABUNCUOĞLU, Ayda - “Push Marketing”. In: Ed. Çağrı Bulut ve İge Pırnar, Uluslararası İşletmecilik: Temel Kavramlar. - Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık - 2013
5 SABUNCUOĞLU, Ayda - “Televizyon ve Televizyondan Reklamlarından Aktarılan Toplumsal Cinsiyet Mesajları”, Medya Analizleri. Editörler: Göksel, Ahmet Bülend, Gültekin, Bilgehan - Ankara, Nobel Yayınları - pp.81-109 - 2008
12.2-YÖNETİMİNDE TAMAMLANAN HER YÜKSEK LİSANS TEZİ İÇİN :
1 “Lüks Ürün Reklamlarındaki Göstergeler: Kişisel Lüks Ürün Reklam Afişleri Üzerine Göstergebilimsel Bir İnceleme” - ORANSAY, EZGİ - Yaşar Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - 2017
2 “Türkiye'de Ramazan Aylarında Yayınlanan Reklamlar: Farklı Ürün Gruplarının Ramazan Ayı Reklamlarının Karşılaştırılmasına Yönelik Bir Araştırma” - SEKİZKARDEŞ, ZELAL - Yaşar Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - 2016
3 Customer orientation, cross cultural communication, market demand & social media: An e-business case from British fashion industry” - MAHMOUDI, MARYEM - Yaşar Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - 2016
4 “Online Alışveriş Değerleri Ve Reklam İlişkisi: Özel Alışveriş Sitelerinin Reklamlarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma” - PULAT, Didem - Yaşar Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - 2015
5 “İdealize Edilmiş Erkek Bedeninin Reklamlarda Kullanımı: Bir Bisküvi Markasının Reklamlarına Dair Araştırma, - SAATCIOĞLU, Ezgi - Yaşar Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - 2015
6 “Pornşık Reklam Olgusu: Reklamlarda Kullanımı Üzerine Bir Araştırma” - • ANDAÇ Harun - Yaşar Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - 2014
13.4-EĞİTİM-SEMİNER-SERTİFİKA :
1 Ayda Sabuncuoğlu - “İletişim Becerileri-Vaka Çalışması”YÜSEM, Hukuk Uyuşmazlıklarında Arabuluculuk Eğitimi - 2016
2 AYDA SABUNCUOĞLU - “İletişim Becerileri”, YÜSEM, Hukuk Uyuşmazlıklarında Arabuluculuk Eğitimi - 2016
3 Ayda Sabuncoğlu - “Viral Pazarlama”YÜSEM, Sosyal Medya Sertifika Programı Eğitimi - 2016
4 Ayda Sabuncuoğlu - “Sosyal Medya Reklamcılığı”, YÜSEM, Sosyal Medya Sertifika Programı Eğitimi, - 2016
5 Ayda Sabuncuoğlu (Jüri Üyeliği) - Genç Kırmızı Reklam Ödülleri - 2015
6 Ayda Sabuncuoğlu - Sosyal Medyanın Gençler Üzerindeki Etkisi, Türk Eğitim Vakfı - 2015
7 Ayda Sabuncuoğlu-Jüri Başkanlığı ve Jüri Üyeliği - HİT Fikirler - 2015
8 Ayda Sabuncuoğlu - “Sosyal Medyada Pazarlama ve Reklam Nasıl Yapılır?- Basın Enformasyon İl Müdürlüğü, YÜSEM, Sosyal Medya Sertifika Programı - 2014
9 Ayda Sabuncuoğlu-Jüri Başkanlığı ve Jüri Üyeliği - 10. AW 2014 Reklam Yarışması - 2014
10 Ayda Sabuncuoğlu - Nevşehir Valiliği Nevşehir Emniyet Müdürlüğü Sosyal Medya Araçlarının Ergenler Üzerindeki Etkisi Çalıştayı / 31.10.2013 tarihinde Güvenli İnternet Ortamları Projesi – Bilinçli Medya Kullanımı ve Aile Eğitim Programı- Medya Okuryazarlığı, Çalıştay Grubu Moderatörlüğü - 2013
11 Ayda Sabuncuoğlu - Medya Okuryazarlığı, EÇEV-Ege Çağdaş Eğitim Vakfı - 2013
12 Ayda Sabuncuoğlu - “Sosyal Medya Platformları: Online Oyunlar, Sanal Dünya Siteleri, Online Oyun ve Sanal Dünya kullanıcıları ile İlişkilerin Yönetilmesi”, YÜSEM, Sosyal Medya Sertifika Programı - 2013
13 AYDA SABUNCUOĞLU - ”Gender Roles In Turkish Advertising”, Instituto Politecnico de Tomar , Teaching Staff Mobility, Erasmus Programme - 2012
14 AYDA SABUNCUOĞLU - “How to Use Body Language Skills To Have Effective Communication in Organizations”, AIESEC “Myself My World- Dünya Bize Katılıyor” Projesi - 2009
15 AYDA SABUNCUOĞLU - “How to Use Body Language Skills To Have Effective Communication in Organizations”, Universita Di Roma-La Sapienza University - 2007
16 Ayda Sabuncuoğlu - “Etkili İletişim ve Beden Dili”, Davranış ve İletişim Eğitimi, T.C. Devlet Demiryolları - 2007
18.1-ÜYELİKLER :
1 • Euprera (European Public Relations Education and Research Association) Member, http://www.euprera.org/ - devam ediyor - 2010
18.2-İŞ DENEYİMİ :
1 Sakarya Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü - devam ediyor - 2018
2 Sakarya Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü - 2017 - 2018
3 Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü - devam ediyor - 2013
4 Eğitim Komisyonu Üyeliği- - 2011
5 JOY- Journal of Yasar University - devam ediyor - 2011
6 BEK Komisyonu (Bolonya Eşgüdüm Komisyonu) - 2009
7 Yaşar Üniversitesi,İletişim Fakültesi Staj Komitesi - 2009
8 İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık- MYO İletişim ve Halkla İlişkiler - 2009
18.4-AKADEMİK BİLGİLERİ :
1 ÜAK - Sakarya Üniversitesi - Doç. - 2019
MAKALELER
Reflections of the Female Identity Constructions in Animation Movies: An Analysis on of Disney and Hayao Miyazaki Movies
AN ANALYSIS OF PERSONAL FACTORS AFFECTING LEARNING MOTIVATION: A RESEARCH ON THE ONLINE EDUCATION PROCESS DURING COVID-19 PERIOD IN TURKIYE
Sosyal Medyada Cuma Tebrikleşmeleri Amacı İle Kullanılan Hashtagler
Dizi/Film İncelemelerine Gelen Yorumların İzleyicilerin Kanaatlerini Belirlemedeki Rolü
Covıd-19 Pandemi Döneminde Kullanılan Reklam Çekicilikleri Üzerine Göstergebilimsel Bir İnceleme
Do bumper ads bump consumers?: An empirical research on YouTube video viewers
Ağ Toplumunda Dı̇jital Kimlik Tasarımı: Instagram Üzerine Bir Araştırma
A Critical Analysis of the Representation of Turkey’s Operation Peace Spring in the French Media
Bir Siyasal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medyada 2019 Yerel Seçimlerindeki Muhtar Adaylarının Instagram Kullanımları
Kullanımlar ve Doyumlar Kuramı Ekseninde Instagram Kullanım Güdüleri, Cinsiyet ve Yaş İlişkisi Üzerine Bir Araştırma
Siyasi Liderlerin Sosyal Medya Kullanım Dinamikleri: Barış Pınarı Harekatı Süresince R. T. ERDOĞAN ve D. J. TRUMP’ın Twitter Paylaşımları
MAHREM MEKÂNLARINI REKLAM ALANINA DÖNÜŞTÜREN KADINLAR: INSTAGRAM’IN YEMEK FENOMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Gençlerin Gösteriş Tüketimi Eğilimleri Üzerine Bir Alan Araştırması:Konya Örneği
MAHREM MEKÂNLARINI REKLAM ALANINA DÖNÜŞTÜREN KADINLAR:INSTAGRAM’IN YEMEK FENOMENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
GÜNÜMÜZ YENI MARKA ELÇILERI OLARAK VLOGGER’LARINTÜKETICI KANAATLERI ÜZERINDEKI ROLÜ: TÜKETICI/TAKIPÇIYORUMLARI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA
Nazar İnancının Sosyal Medyaya Yansıması: Instagram’da Nazardan Korunma Pratikleri Olarak Hashtagler Üzerine Bir Araştırma
SOSYAL MEDYADA GÖRSEL PAYLAŞIMINDAN REKLAMCILIĞA INSTAGRAM REKLAMLARININ GENÇ KULLANICILAR ÜZERİNE ETKİSİNE DAİR BİR ARAŞTIRMA
The Effects of Social Media Usage on Starbucks Brand Resonance during and After the Gezi Park Protests in Turkey
İdealize Edilmiş Erkek Bedeninin Bir Reklam Çekiciliği Olarak Kullanımına Yönelik Bir Araştırma
Televizyon Reklam ve Çocuk
Sosyal Medyadaki Yeni Kanaat Önderlerinin Birer Reklam Aracı Olarak Kullanımı Twitter Fenomenleri Üzerine Bir Araştırma
A More Effective Way To Advertise The Distance Education Programmes Mobile Marketing Approach
Bir Statü Tüketimi Göstergesi Olarak Iphone Markalı Akıllı Telefon Algısı Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
Eğlence Temelli Alışveriş Merkezlerinin Reklam Mesajları İle Vaat Ettikleri Alışveriş Değerleri Forum Bornova Örneği
Medya Yakınsaması Yeni Televizyonculuk ve Yeni Reklam Anlayışı Advertainment
Bilgi İletişim Teknoloji ve Ütopyan Bakış Açısı
Bilgi İletişim Teknolojileri ile Reklam Ajanslarının Değişen Yüzü İnteraktif Ajanslar Avenue A Razorfish İnteraktif Ajans Örneği
Büyük İşletmelerin Web Sitelerinde Yer Alan Misyon ve Vizyon İfadelerinin Pazar Odaklılık Açısından İncelenmesi
EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK
Sakarya İletişim Dergisi
KİTAPLAR
Halkla İlişkiler Araştırmaları: Kurumsal Kimlik, İmaj, İtibar, Algı Yönetimi
İletişim Çalışmaları 2022
İletişim Çalışmaları 2022
KÜLTÜRDEN MEDYAYA REKLAMDAN AILEYE PERSPEKTIFLER
Şehirler Nasıl Markalaşır: Marka Şehir Olmanın Püf Noktaları
Toplum Üzerindeki Etkileri Bağlamında Reklamlar
MEDYA OKURYAZARLIĞIÜZERİNE
International Services Marketing: New Trends and Updated Terminology
İletişimde Post Yazılar
İletişim Okumaları 2015
Uluslararası İşletmecilik Temel Kavramlar
MARKETİNG ONLINE EDUCATİON PROGRAMS
THE CHALLENGES FOR MARKETING DISTANCE EDUCATION IN ONLINE ENVIRONMENT AN INTEGRATED APPROACH
Medya Analizleri
BİLDİRİLER
Food Porn Advertising As A New Advertısıng Approach A Research On The Food Porn Advertısıng Among Unıversıty Students Poınts Of Vıews In Izmır Turkey
Bilinçli İnternet ve Sosyal Medya Kullanımı
Mutluluk Pazarlaması Kapsamında Türkiye deki Çikolata Reklamlarında Mutluluk Kavramının Kullanımı
Search Engine Advertising and Google Adwords A Research on the Search Engine Advertising Awareness in Universities of Izmir Turkey
Duygusal Zeka Temelinde Bireylerin Aşkla Bağlandıkları Markaların Lovemark Yaratımında Rol Oynayan Reklam Çekicilikleri
UZMANLIK ALANLARI
Dijital Reklamcılık ,Reklam Stratejileri